30 Ocak 2012 Pazartesi

KÖY PEYNİRİ VE SALATALIK TURŞUSU ! (14 Ağustos 2010 Cumartesi, 04:21)

Gece 02:15 işten yeni çıkmış Lanet metrobüs durağında , lanet ötesi metrobüs denen eziyet makinasını bekliyorum! Ve nihayet araca biniyorum. Saat 02:36. Demirler vıcık vıcık. Klimalı bir yer ararken ortalıkta 1 kişilik yere 2 kişi oturmaya çalışan 2 varoş kevaşesi önümü tıkıyor. Etler-butlar ortada, Alkol alınmış kafalar bir dünya... İnşallah en kısa zamanda kuytu bir mekanda tecavüze uğrarsınız diye geçiriyorum içimden. Başlardan en sona doğru bakıyorum tıklım-tıklım. İçerisi köy peyniri ve hıyar turşusundan yapılmış insanlarla dolu. Hepsini öldürmek istiyorum ama öldürürsem daha fazla kokarlar diye vaz geçiyorum. Arkada hafif esen bir yer var, tam körüğün bittiği yer, terleyenler için idealdir boynunuz çok kolay tutulur... Neyse aga; dallama peynir tenekelerinden biri okadar yer varken gelip o en sulu, en iğrenç yeri olan koltuk altını benim suratıma doğru yanaştırıyor.. Kankasıylada biryandan muhabbet ederken salınıyor. 1 çarpıyor 2 çarpıyor ölümü geliyor farketmiyor... Sonra "Pardon" diyor (Hayret) ! Bende adamın gözüne sikerim senin pardonunu bakışı atıp kafamı çeviriyorum.. Her yer ter, her yer kokuşmuş durumda. "Burası Nuh'un gemisi olmalı" "Nekadarda çok HAYVAN var" diyorum. Sonra biryer boşalıyor sağ tekerlek üstü cam kenarı, geçiyorum oraya yanımdaki davar; acür kıvamında salatalık turşusu. Rengi benzi atmış leşşşşş kokulusundan! Küfürleri basıyorum içimden ... Karşımda sevgili bir çift ! Şişko kız tıfıl sevgilisinin boynunda horul horul uyuyor. O mal da PSP oynuyor. PsP yi alıp götüne sokmak istiyorum ! Acaba 1 tekemede 2si birden ölürlermi? Özenti yavşaklar! Sinirimin son raddesindeyim... O dakkada Neden istanbul diyorum Neden Taşşşak kokuyorsun! Neden Bukadar Varoşsun? Neden ,neden insanlar bukadar bakımsız? Sonra Mp3 çalmasını bilen telfonumu çıkartıyorum...İyiki varsın Guns'N Roses (Sweet Child Of Mine) !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder